Hoşgeldin 2010..

Yaşamın kaynağı .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle daha nice mutlu yıllara.....
Yorumlar
Afiyetle kalın Birsence'de kalın...
bol yemekli,tarifli,etkinlikli:)
MUTLU YILLAR
Sevgilerle … SeViL :…
Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler..
sevgiler...
Sevgiler canım
sevgiler...
www.yenitadlar.blogcu.com
İyi seneler
GÜZEL ÖYKÜLER SİZİNLE OLSUN... İYİ SENELER...
Mutlu Yıllar :))
2010 yılı öyle bir yıl olsun ki, 2009 yılının tüm olumsuzluklarını bize unutturabilsin.. İsteklerimizin gerçekleşeceği bir yıl dileğiyle..
İyi seneler…..
Grubuma katılımlarınızı bekliyorum
http://www.facebook.com/inbox/?tid=1209515398013#/group.php?gid=239887696688
mutlu yillar
Muuuuuccuuuccck
sevgiler